14 dnevni IZZIV:

SPEDENAJ SVOJ OBROK 👌

Izboljšaj svojo prehrano brez detoxa, posta in drugih ekstremov

zagon, ki ga potrebuješ

za tvojo spremembo

spedenaj

obroke

Spedenaj svoje obroke
v naslednjih 14 dneh!

IZVEDLJIVA SPREMEMBA ✅

Se vrtiš v krogu, ker greš vedno na vse ali nič? Na izzivu se naučiš izboljšati sestavo in razporeditev svojih obrokov postopno in smiselno. Brez ekstremov in seznamov prepovedanih živil.

IZBOLJŠANO POČUTJE ↗️

Si velikokrat brez energije in se soočaš z neustavljivo lakoto? Bolje sestavljeni in razporejeni obroki prinesejo več energije za funkcioniranje preko dneva, manj napadov lakote in stalnega grickanja.

VEČ JASNOSTI IN ZAUPANJA  💯

Zaupaš samo jedilniku, ki mu lahko točno slediš? Ker boš zdaj razumel sestavo obroka, se boš znašel doma, z recepti na internetu, na obisku ali v restavraciji. 

ODKOMPLICIRANA PREHRANA 🔓

Osvojil boš korake, s katerimi bo prehrana podpirala tvoje zdravje in bila hkrati enostavna ter realno izvedljiva v tvojem vsakdanu. 

SPEDENAJ OBROKE

14 dnevni izziv

👇 Kaj lahko pričakuješ 👇

IZVEDLJIVO SPREMEMBO ✅

Se vrtiš v krogu, ker greš vedno na vse ali nič? Na izzivu se naučiš izboljšati sestavo in razporeditev svojih obrokov postopno in smiselno. Brez ekstremov in seznamov prepovedanih živil.

IZBOLJŠANO POČUTJE ↗️

Si velikokrat brez energije in se soočaš z neustavljivo lakoto? Bolje sestavljeni in razporejeni obroki prinesejo več energije za funkcioniranje preko dneva, manj napadov lakote in stalnega grickanja.

VEČ JASNOSTI IN ZAUPANJA  💯

Zaupaš samo jedilniku, ki mu lahko točno slediš? Ker boš zdaj razumel sestavo obroka, se boš znašel doma, z recepti na internetu, na obisku ali v restavraciji. 

ODKOMPLICIRANO PREHRANO 🔓

Osvojil boš korake, s katerimi bo prehrana podpirala tvoje zdravje in bila hkrati enostavna ter realno izvedljiva v tvojem vsakdanu. 

pridruži se izzivu!

Zagon, ki ga potrebuješ za tvojo spremembo. Zmernost ter enostavni in konkretni koraki za boljšo prehrano, katerim lahko kasneje slediš tudi sam.

📢 PRIJAVE SO ODPRTE ŠE:

DNI
UR
MINUT
SEKUND

z novim 14 dnevnim izzivom smo začneli
v ponedeljek, 10. 6. s predavanjem ob 19:00 🙌

14 DNEVNI IZZIV:
Spedenaj svoj obrok 👌

Prijava: 55 €

Prijave so trenutno zaprte

👉 NOV IZZIV PRIHAJA JESENI 👈

Za plačilo z nakazilom na TRR
prosim pišite na jernej@zadnajdieta.si
Cena vključuje 22% DDV.

KAJ PRAVIJO UDELEŽENCI PRETEKLIH IZZIVOV 🤩

KONKRETNI IN ENOSTAVNI KORAKI ZA BOLJŠO
PREHRANO, KATERIM LAHKO KASNEJE SLEDIŠ TUDI SAM

Boljše počutje, manj napadov lakote, grickanja, več jasnosti in samozavesti v prehrani v 14 dneh. Prehrana brez ekstremov, ki podpira tvoje zdravje in ti služi za vzdrževanje ali izgubo telesne mase.

Spodaj so odgovori na najbolj pogosta vprašanja:

Bi želel/a imeti več znanja o sestavi obrokov? Kako kombinirati živila in zakaj, da bodo obroki hranljivi, nasitni in prehrana v celoti bolj uravnotežena?

Če s tem nimaš težav, potem izziv zate nima dodane vrednosti. Če pa si želiš več jasnosti na tem področju in znanje, ki ti omogoča, da se lahko v svoji prehrani znajdeš kjerkoli in kadarkoli, pa ima lahko izziv zate veliko dodano vrednost.

Izziv traja 14 dni zato, da imate čas dati v prakso to, kar slišite na predavanju in imate čas, da stvari testirate, da ste lahko zmedeni, da me vprašate za odgovore, ko jih potrebujete in da doživite tiste ”aha” momente, ki vam izboljšajo in olajšajo prehrano. 

Preden začnemo prejmete seznam živil, ki je razdeljen po kategorijah (beljakovine, ogljikovi hidrati, maščobe, zelenjava in sadje) s katerim preverite, katera živila imate trenutno doma na voljo. To je vaša prva in edina naloga pred pričetkom izziva.

 

Po prvem predavanju vam bo jasno, če boste potrebovali karkoli dokupiti, hkrati pa vam bo jasno tudi, zakaj se morda soočate z napadi lakote, stalnim grickanjem in tudi s težavo z izgubo kilogramov. Izziv torej začnemo z online predavanjem v živo in prvimi ”aha” momenti. 

 

Naslednji dan, po prvem predavanju je čas za obisk trgovine, če je za to potreba in pedenanje prvih obrokov. Tekom 14 dni si po 3-4 dni vzamemo za pedenanje posameznih obrokov. Najprej se lotimo zajtrkov, nato kosil, malic, večerji in na koncu vseh obrokov. Če želite pa lahko že od samega začetka pedenate vse obroke. Cilj je da vidite, kaj spedenana prehrana zahteva od vas tudi z vidika organizacije, časa, zaloge živil ipd.

 

Po drugem predavanju vam bo jasno, kako lahko na preprost način spedenate tudi prehrano izven doma in kako so vsa živila lahko del uravnotežene prehrane.

 

Obroke lahko delite v FB skupino ali pa ne, kakor vam je ljubše. V skupini se nabere veliko idej za obroke od drugih udeležencev (takih realnih, od ljudi z malo časa, veliko obveznosti in ne tistih od food bloggerjev, ki niso časovno izvedljivi za iz dneva v dan), veliko vaših zanimiv vprašanj in mojih in vaših odgovorov.

Ni problema. Takoj po klicu bom posnetek predavanja naložil v našo zaprto FB skupino, kjer si ga lahko pogledaš takoj, ko utegneš. Super je, če je to čim prej, da lahko nemoteno slediš med tednom, ko prenašamo novo pridobljeno znanje v prakso.

Tudi zate je izziv primeren. Vir beljakovin je eden od sestavnih delov spedenanega obroka in meso ni edini možen vir. Predstavil bom različne vire, s katerimi prav tako lahko zagotoviš ustrezen dnevni vnos beljakovin.

Izziv ni prilagojen veganski prehrani, sladkorni bolezni, celiakiji, nosečniški prehrani in prehrani pri različnih kroničnih boleznih. Izziv prav tako ni primeren za osebe z motnjami hranjenja in osebe s posebnimi prehranskimi zahtevami za specifične bolezni.

Res je, da ta izziv ni shujševalni izziv. Res je tudi, da se večina izzivov začne z drastičnimi spremembami, ki na dolgi rok niso vzdržne. S tem izzivom boš začel s spremembami, ki so dejansko vzdržne in te ne spravijo v obup po nekaj dneh. Če svoje obroke začneš sestavljati po 4 korakih, ki se jih naučiš na izzivu, ter upoštevaš tudi usmeritve pri izbiri izdelkov, lahko na ta način dolgoročno dosežeš prehrano z nižjimi kaloričnimi vrednostmi, kar lahko vodi v izgubo telesne mase.

Ne. Ne gre za tekmovanje, kdo v čim krajšem času shujša kar največ. Po koncu izziva bodo tvoji obroki uravnoteženi, nasitni, v njih pa bo smiselna kombinacija živil, ki bo tvojo prehrano obogatila, tebi pa dala občutek, da v svoji prehrani končno nekaj delaš dobro.

Štetje kalorij ni del izziva, zato te to ne rabi skrbeti. Ukvarjanja s številkami res ne bo veliko. Če pa želiš, pa to seveda lahko delaš, vendar nihče tega od tebe ne bo pričakoval ali zahteval.

Brez skrbi, kruh bo lahko ostal del tvoje redne prehrane. Lahko ga boš jedel vsak dan. Na izzivu se boš namreč naučil, kakšno vlogo imajo živila (tudi kruh) v naših obrokih in boš znal to pravilno umestiti v svojo prehrano. Na izzivu ni nobeno živilo prepovedano in nobeno živilo ni obvezno. Precej drugače, kot na klasičnih dietah.

Obroke bomo sestavljali iz čisto običajnih živil, ki so dostopna praktično povsod. Nobene potrebe po eksotičnih ali pregrešno dragih živilih iz specializiranih “zdravih” trgovin, torej.

Ta izziv se od ostalih razlikuje predvsem v eni stvari. Večina hitrih izzivov ti obrne prehrano na glavo iz danes na jutri, poleg tega pa ti iz prehrane vzame veliko najljubših živil. Posledica je skoraj vedno ta, da ko je izziva enkrat konec, komaj čakaš, da se vrneš na svojo staro prehrano. Tako se nič zares ne spremeni, svojo staro prehrano si dal samo na pavzo. Moj izziv pa ti pomaga uravnotežiti tvoje vsakodnevne obroke, ničesar ti zares ne vzame, zato lahko tudi po koncu izziva brez večjih težav tako sestavljene obroke redno vključuješ v svojo prehrano in tako narediš spremembo, ki traja veliko dlje, kot če bi po koncu izziva takoj skočil nazaj na svojo staro prehrano.

Verjetno te kaj še vseeno muči, drugače ne bi bil na tej spletni strani, ane? 🙂 Če že imaš znanje za sestavo obroka, pa tega ne uspeš vpeljati v prakso, ti plan in koraki, ki jih imam pripravljene za izziv, lahko pri tem pomagajo. Ne bom govoril le o sestavi, razumel boš tudi pomen posameznih makrohranil v tvojih obrokih in njihovo vključevanje bo tako veliko bolj smiselno. Tudi o razporeditvi obrokov bom govoril in prehrani izven doma. Razliko lahko naredi tudi način, na katerega so ti informacije predstavljene. Vedno je še kakšen košček sestavljanke, ki ti lahko razjasni še zadnja vprašanja. V vsakem primeru verjamem, da ti ne bo žal, če se pridružiš.

Jernej-Ogrin-ZadnjaDieta

Moje ime je Jernej Ogrin, sem mag. inž. prehrane in moja največja strast je pomagati ljudem dosegati najboljše možno zdravje, dobro počutje v lastnem telesu in brezskrbno prehranjevanje brez slabe vesti.

 

Stremim k temu, da vam prehrano predstavim na čim bolj praktično uporaben način zato, da ste sposobni narediti takojšen prenos teorije v prakso. Na ta način lahko nekaj tako vsakdanjega in življenjsko nujnega, kot je prehrana, postane bolj enostavno, smiselno in izvedljivo.

 

Tudi na izzivu ne bo nič drugače. Pripravil sem ga z namenom, da spoznaš, kako lahko na enostaven in učinkovit način urediš svojo prehrano, ki ti omogoča vzdrževanje ali pa vzdržno izgubo kilogramov. 

Moje ime je Jernej Ogrin, sem mag. inž. prehrane in moja največja strast je pomagati ljudem dosegati najboljše možno zdravje, dobro počutje v lastnem telesu in brezskrbno prehranjevanje brez slabe vesti.

 

Stremim k temu, da vam prehrano predstavim na čim bolj praktično uporaben način zato, da ste sposobni narediti takojšen prenos teorije v prakso. Na ta način lahko nekaj tako vsakdanjega in življenjsko nujnega, kot je prehrana, postane bolj enostavno, smiselno in izvedljivo.

 

Tudi na izzivu ne bo nič drugače. Pripravil sem ga z namenom, da spoznaš, kako lahko na enostaven in učinkovit način urediš svojo prehrano, ki ti omogoča vzdrževanje ali pa vzdržno izgubo kilogramov. 

Jernej-Ogrin-ZadnjaDieta

Hvala!

Tvoj obrazec je uspešno oddan!
 
O novih terminih in prostih mestih boš pravočasno obveščen/a.
 
Spremljaj svoj e-mail in preveri prosim tudi promocije
 
O prostih mestih bom obveščal tudi na mojem Instragam profilu @jernejogrin.